SE 2000
Fra : Brian Bilenberg

Dato : 12-02-01 15:08

Er der nogen der kender potentialet i SE 2000?? - deres aktier er helt
nede i kurs 10-15, men jeg kan se at de for et års tid siden var oppe
på kurs 100. Kunne der ligge en nem gevinst her eller skal man holde
sig væk?

Mvh. Brian

Fra : Martin Buhelt

Dato : 12-02-01 15:41

Brian Bilenberg wrote in message <968qnh$f21$1@eising.k-net.dk>...
> [...]
>nede i kurs 10-15, men jeg kan se at de for et års tid siden var oppe
>på kurs 100. Kunne der ligge en nem gevinst her eller skal man holde

Hold dig væk - det er resterne af Scanbox.

Se evt. deres rating på
http://www.stockr8.com/dk/company0.asp?cid=C20833460

/Martin

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 12-02-01 16:40

Hmmm! - de ser ikke ud til at være nogen god investering. Men jeg
satsede nu 1000kr. på dem og krydser finger.

Mvh. Brian

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 14-02-01 15:52

"Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> wrote in message
> [...]
> nede i kurs 10-15, men jeg kan se at de for et års tid siden var oppe
> på kurs 100. Kunne der ligge en nem gevinst her eller skal man holde

Nej du har ikke fundet en værdifuld, glemt skat. Der er en grund til at den
ikke er i kurs 100 mere. Det er det med at være klogere end markedet - det
er svært. Derfor kan du stadig have en større tro på dem end markedet
generelt, men en større viden er svær.

Du kan jo altid købe dem som lotterisedler.