explorer probs........
Fra : Jakob Danielsen

Dato : 25-06-02 18:55

Håber det er rette gruppe jeg spørger i.

På flere sider kan jeg ikke bruge menuerne, alle link er helt døde.
1 eksempel, for bedre at forklare det.
http://www.enduro.dk/00_menu/Main.htm

På denne side kan jeg slet ikke læse i kasserne(menuerne)i venstre side .
Der er 20 ialt

Jeg kan se et lille 4 kantet ikon med 3 farver i, det er alt.

Dette sker også på andre sites. Problemet er opstået for 3 uger siden.

Har nogen en forklaring, er jeg yderst taknemmelig?

Mvh Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 25-06-02 19:05

Jakob Danielsen wrote:
> På flere sider kan jeg ikke bruge menuerne, alle link er helt døde.
> 1 eksempel, for bedre at forklare det.
> http://www.enduro.dk/00_menu/Main.htm

Har du slået javascript fra eller sådan noget?

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 25-06-02 19:09

> Har du slået javascript fra eller sådan noget?

> [...]

Nej, javascript er slået til ........

Mvh Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-06-02 19:45

Tue, 25 Jun 2002 20:09:27 +0200, skrev "Jakob Danielsen"
<jakob.danielsen@get2net.dk>:

>Nej, javascript er slået til ........

Det er nu ikke en javascriptmenu, men en javaaplet.

Nu nævner du ikke, hvilken browser du bruger.

Hvis det er IE, så kør en WindowsUpdate og hent den nyeste Java
Virtuel Machine (jvm).

Iøvrigt, hvis det er den version, du bruger, der svarer til din
OE, så vil det være en god ide at opdatere til 5.5 eller 6.0.

Den du bruger nu (5.01) er temmelig gammel efterhånden og har en
del sikkerhedshuller.

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 25-06-02 20:12

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> Det er nu ikke en javascriptmenu, men en javaaplet.
>
> Nu nævner du ikke, hvilken browser du bruger.
>
> Hvis det er IE, så kør en WindowsUpdate og hent den nyeste Java
> Virtuel Machine (jvm).

Jeg kører IE, og gav den lige en omgang af den nyeste JVM, som foreslået.
Det var i sandhed noget den kunne li`
Jeg takker mange x, og min gamle pc hygger sig igen..........

Mvh Jakob