hvad har jeg gjort forkert?
Fra : Broxgaard

Dato : 25-06-02 14:46

http://www.zub.dk/nyt/
Jeg skal have det der stå i højre side ud til siden og ikke ind til siden
som det står nu... jeg har prøve alt uden held...

--
//Daniel

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 25-06-02 14:55

Broxgaard wrote:
> http://www.zub.dk/nyt/
> Jeg skal have det der stå i højre side ud til siden og ikke ind til
> siden som det står nu... jeg har prøve alt uden held...

Det kan de svare dig på i dk.edb.internet.webdesign.html.

Hint: <td align=right>, men skal du vist også fjerne nogle af alle de
tabeller du bruger i højre side (de er slet ikke nødvendige).

FUT: dk.edb.internet.webdesign.html

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Broxgaard

Dato : 25-06-02 15:13

"Jakob Møbjerg Nielsen" <jakob@dataloger.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan de svare dig på i dk.edb.internet.webdesign.html.
>
> Hint: <td align=right>, men skal du vist også fjerne nogle af alle de
> tabeller du bruger i højre side (de er slet ikke nødvendige).

Hvad for nogle???

> FUT: dk.edb.internet.webdesign.html
>
> --
> Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
> jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

//Daniel

Fra : jopa

Dato : 25-06-02 15:29

"Broxgaard" skrev ..

Hejsa.
Det nemmeste ville vel være umiddelbart uden at jeg kan gennemskue din kode

at smide dine tabeller i en <div> altså :

--

mvh jopa
www.web-templates.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 25-06-02 16:07

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kode

> at smide dine tabeller i en <div> altså :
Skulle det hjælp?

> --
>

> mvh jopa
> www.web-templates.dk
> www.jp-web.dk

//Daniel

Fra : jopa

Dato : 25-06-02 16:33

"Broxgaard" skrev ..
> Skulle det hjælp?

Vil jeg mene check selv her.
http://www.web-templates.dk/zup.htm

Jeg ville nok have opbygget hele skidtet på en anden måde.

--

mvh jopa
www.web-templates.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 25-06-02 17:21

> "Broxgaard" skrev ..
>
> Vil jeg mene check selv her.
> http://www.web-templates.dk/zup.htm

Hmm jeg kan ikke får det til at virke.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 25-06-02 14:48

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> wrote in message
> http://www.zub.dk/nyt/
> Jeg skal have det der stå i højre side ud til siden og ikke ind til siden
> som det står nu... jeg har prøve alt uden held...

Jeg kan ikke lige huske løsningen og du skulle nok have været i
dk.edb.internet.webdesign måske også .html men kig her
http://www.w3schools.com/css/

Dennis

Fra : Broxgaard

Dato : 25-06-02 15:03

"Dennis Enøe" <bluesy@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> wrote in message
>
> Jeg kan ikke lige huske løsningen og du skulle nok have været i
> dk.edb.internet.webdesign måske også .html men kig her
Okay... prøver der tak