IE 5.5 sløver min PC
Fra : John Madsen

Dato : 28-11-00 18:16

Jeg har haft installeret 5.5, men er gået tilbage til forrige version. IE
5.5. sløver i den grad min pc (kører win2000). Alene det at åbne stifinderen
tager dobbelt så langt tid. Er der nogen der har en idé til hvordan jeg kan
ordne dette lille problem ?

John

Fra : Henrik Gemal

Dato : 29-11-00 12:59

John Madsen wrote:

> [...]
> tager dobbelt så langt tid. Er der nogen der har en idé til hvordan jeg kan

Kunne måske være noget andet end IE55. Har du en virusscanner på?

Fra : John Madsen

Dato : 29-11-00 16:37

Jeg tror jeg har fundet fejlen. Hvis man kører med web view i stifinder, har
IE 5.5. åbenbart lidt problemer, hvor den først kommer og siger ukendt zone
og bagefter min computer. Kan det være et eller andet med sikkerheden. Så
snart jeg går til classic view virker det perfekt.
Jeg har ingen antivirusprg. der kører i baggrunden.

John

Fra : Henrik Gemal

Dato : 30-11-00 09:37

John Madsen wrote:

> [...]
> snart jeg går til classic view virker det perfekt.
> Jeg har ingen antivirusprg. der kører i baggrunden.

To ting:
1) Prøv at suse over til http://windowsupdate.microsoft.com og opdater.
Måske hjælper det.

2) Få dig et virusprogram.... IE virker som en webserver..:)

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Get the latest and greatest Mozilla browser:
Win32:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest/mozilla-win32-installer.exe
Linux:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest/mozilla-i686-pc-linux-gnu-installer.tar.gz