Lærebog til Solid Works 2001
Fra : webjensen

Dato : 25-06-02 14:15

Jeg skal i gang med at lære SW2001 -er der nogen der kan anbefale nogle gode
"bibler" altså lidt i stil med "A Classroom In A Book" -serien til bla.
Photoshop?

mvh
webjensen

Fra : news.tiscali.dk

Dato : 25-06-02 22:53

Hej Jensen,

Du kan fra Solid Design House's hjemmeside bestille forskellige bøger til
SolidWorks.

Se her: http://www.sdh.dk/webshop

Jeg skal lige huske og nævne at jeg repræsenterer SolidWorks i Danmark:
http://www.sdh.dk

Med venlig hilsen
Jess G. Frandsen
Solid Design House A/S