Hundegitter i metal
Fra : Webbitch

Dato : 25-06-02 13:25

Hejsa.
Jeg skal til at have hvalp i huset, og er nu på jagt efter et
hunde/børne gitter.
Hvor kan man finde sådan nogle henne.
Jeg vil helst have det i metal, da træ nok er for indbydende i bide i,
og det skal heller ikke koste en 1000-1200kr, da jeg har brug for mere
end 1.
Vov
Søs

http://www.kandu.dk/

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 25-06-02 13:24

"Webbitch" <Webbitch.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil helst have det i metal, da træ nok er for indbydende i bide i,
> og det skal heller ikke koste en 1000-1200kr, da jeg har brug for mere

Hej Søs.

Nu ved jeg jo ikke præcis, hvad det er, du er på udkig efter, men prøv at se
www.likita.dk - der har de hvalpegårde osv. til 500-650 kr.

Mvh. Line

Fra : Jette Køhler

Dato : 25-06-02 13:45

Hej Søs

Ikea har disse gitre og prisen er under 500 kr og en rigtig god investering

Jette

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 25-06-02 14:58

Disse gitre er jo børnegigitre!! En lille hvalp vil bare kravle igennem!
Thorleif

Fra : Jette Køhler

Dato : 25-06-02 17:22

Det kan godt være de kalder dem børnegitre, men det er nøjagtig de samme som
man køber til hvalpe men er kun billigere.
Jeg har ikke bare skrevet det ud i den blå luft, jeg bruger dem selv når jeg
har hvalpe både når jeg har ny hvalp i huset, men også når jeg har et kuld
hvalpe. Med mindre det er en meget lille race kan de bruges fra hvalpen er 4
uger

Jette

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 25-06-02 20:52

Jamen, du har ret i at det er de samme som dyrehandleren sælger til en helt
anden pris. Så dit råd er rigtig godt, men problemet med disse gitter er
ikke bare at de helt små racer kravler igennem, men at de store kravler over
eller vælter gitteret, som ikke kan gøres særligt godt fast.
Det var ikke for at genere dig, men alt skal jo tages i betragtning. Så
godt ord igen.

Thorleif.

Fra : Elin

Dato : 25-06-02 18:06

Gitte & Thorleif <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1876e7$0$1536$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Disse gitre er jo børnegigitre!! En lille hvalp vil bare kravle igennem!
> Thorleif

Ja, det er rigtigt, at små hvalpe kan kravle igennem. Da jeg brugte
gitteret, havde jeg en rest gulvvinyl, som jeg klippede en bredde på 15-20
cm af og viklede dette stykke rundt om tremmerne.

Venligst
Elin

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 25-06-02 15:00

Send mig din mail adresse, og jeg kan give dig tlf.nr. på en som laver dem
på bestilling, til en billig pris.

Thorleif.