MS Windows
briani 27239
pladsproblemer på windows-drev
Fra : Casper Clausen

Dato : 25-06-02 11:00

Hej NG,

Jeg bruger Windows 2000 pro, som er rimelig pladskrævende i forhold til
win98 og nu er jeg kommet i pladsproblemer på mit windows-drev.
Jeg har masser af plads på de andre partioner, så nu vil jeg høre om man kan
bruge Partition Magic (eller et andet program) på sit winodws-drev (NTFS) og
en af de andre partitioner (FAT32) så mit windows-drev bliver større uden at
jeg skal formatere hele skidtet?

Venlig hilsen
Casper Clausen

Fra : scn

Dato : 25-06-02 12:35

"Casper Clausen" <casperc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> drev (NTFS) og en af de andre partitioner (FAT32) så mit windows-drev
> bliver større uden at jeg skal formatere hele skidtet?

Det kan du med Partition Magic.
Kan ikke huske om NTFS er understøttet i version 6, men i version 7
er den tilstede. Men som altid anbefaler de at tage backup.

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/