nokia connectivity pack
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 25-06-02 10:24

Er der nogle der ved hvor man kan downloade software til ovenstående - det
er bluetooth pack'en til nokia 6210.

Mvh
Thomas

Fra : Keld Villadsen

Dato : 25-06-02 10:32

> Er der nogle der ved hvor man kan downloade software til ovenstående - det
> er bluetooth pack'en til nokia 6210.

Her har du vist din løsning

http://www.gsmunlock.dk/flashes/nokia_part6210.htm

Keld

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 25-06-02 11:32

> Her har du vist din løsning
>
> http://www.gsmunlock.dk/flashes/nokia_part6210.htm
>
> Keld

Her er noget til at unlocke den men det er drivers jeg skal bruge...

Mvh
Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-06-02 12:25

Thomas Sørensen skrev:

>Her er noget til at unlocke

Du spørger i en unlock-gruppe.

>den men det er drivers jeg skal bruge.

Prøv news:dk.teknik.telefoni.mobil

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.