UNDSKYLD Kvinder og lystfiskeri
Fra : Claudia M. Nielsen

Dato : 12-02-01 13:13

Hej alle sammen

Det her må I meget undskylde - jeg ved ikke hvad der er sket her, men det
var og er ikke min mening at flodde denne gruppe.
Derfor endnu en gang undskyld

Fra : Anders og Berit

Dato : 12-02-01 18:03

Og velkommen i blandt os andre der også kvajer os jævnligt. Jeg håber du kan
få en hel stribe veninder med dig.

Mvh
Anders Post

Fra : Mich@el

Dato : 12-02-01 22:41

Hejsa.

Anders og Berit wrote:

> Og velkommen i blandt os andre der også kvajer os jævnligt.

Såhhh - snak for dig selv

> Jeg håber du kan
> få en hel stribe veninder med dig.

Jow da.

Mvh.

Mich@el

Fra : Anders og Berit

Dato : 12-02-01 22:56

"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.

> Såhhh - snak for dig selv

På opfordring er du herefter sat uden for den delmængde der omkranses af min
udtalelse "os andre".

Fra : Mich@el

Dato : 13-02-01 07:15

Hejsa.

Anders og Berit wrote:

> [...]

Havde du nu skrevet af og til, ville der ikke komme nogen protest.

Men jævnligt !!!

Mvh.

Michael

Fra : Mich@el

Dato : 12-02-01 22:42

Hej igen.

"Claudia M. Nielsen" wrote:

> Hej alle sammen
>
> Det her må I meget undskylde - jeg ved ikke hvad der er sket her, men det
> var og er ikke min mening at flodde denne gruppe.
> Derfor endnu en gang undskyld

Der er jo ingen skade sket.....

Mvh.

Mich@el