Hjææælp mig, jeg bliver vanvittig!
Fra : RHR

Dato : 25-06-02 07:30

Hej alle!

Jeg har før haft skrevet herind ang min yngste hund MacKenzie, han spiser
både sin egen og de 2 andre hunde i husets afføring. Han gør det ikke når vi
går tur men når han er ude i haven. Vi har forsøgt at afgrænse hundenes
plads i vores ret store have så vi hele tiden kunne samle op og derved
afbryde denne uønskede adfærd, men lige meget hjælper det, for hvis vi ikke
lige har været ude mens der er blevet lagt en, så når vi komme ud så ligger
det kun lidt rester tilbage.
I følge dyrlægen er det ikke pga af mangler i kosten nærmere at der er
labrador i ham, som jo er evig sulten Jeg har forsøgt med nogen piller
fra dyrlægen til alle 3 hunde som skulle få det til at smage forfærdeligt,
men det hjalp heller ikke. Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg
(-og især min kæreste) er ved at blive vanvittige.

Mange Sommerhilsener

RHR

Fra : Søren Houlberg

Dato : 25-06-02 10:50

HEj!

Hvad med at lære dine hunde at man ikke skider i haven?

Dette gøres nemt ved at sørge for de får mulighed for det på gåture to gange
dagligt og får et nej hvis de lægger an til at skide i haven.

Hilsen
Mette Sofie

Fra : RHR

Dato : 26-06-02 16:49

Hej

Ideen er god nok men problemet er bare at den 3. hund ikke er vores men
vores lejeres. De passer også vores hunde når vi ikke er hjemme og vi kan
ikke bede dem om at sidde udenfor og holde øje med hundene, det er rigeligt
at de gider se efter dem og lukke dem ud.

Mvh RHR

Fra : Søren Houlberg

Dato : 27-06-02 21:52

Hej!

Ja, OK, der kan jeg godt se, at I lissom har et problem, men kan det ikke
lade sig gøre for jer at snakke med lejeren om det med luftningen mig
bekendt har de fleste hunde nemlig af naturlig vej ikke lyst til at skide på
egen mark (eller seng) så hvis I nu gør det til en regel, at den som først
er hjemme lige tager vufferne ud på en luftetur så kunne problemerne måske
blive løst?
Det er set hos min nabo - at de lufter alle hunde (også 3) på samme tid når
den første kommer hjem.