MS Windows
briani 27239
Spontan reboot- software/windows relateret~
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 25-06-02 06:30

Som så mange andre computere har jeg en der spontant rebooter en gang i
mellem. Jeg har prøvet at skifte alle rammene og det hjalp ikke. Før jeg
tester videre med andet hardware vil jeg lige spørge. Kan problemet være
software relateret eller måske mere præcist fordi windows er f..... up?

Jeg tænker på om det er en chance for at det hjælper hvis jeg formaterede?

Computeren er en Compaq Presario 5WV330 som har sit eget Compaq Motherboard
og alt det der pis. Så jeg har ikke så mange hardware specs. Den kører WinXP
Pro english.

Fra : Rune

Dato : 25-06-02 07:44

Check at din strømforsyning sidder fast.
Jeg oplevede engang at computeren pludselig slukke og kunne ikke lige forstå
hvad fanden den lavede før jeg gennemgik mine stik og fandt ud af, at
strømstikken var halvt på vej ud af kabinettet!

Rune

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 25-06-02 13:20

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tester videre med andet hardware vil jeg lige spørge. Kan problemet være
> software relateret eller måske mere præcist fordi windows er f..... up?

Har du kontrolleret at processoren sidder godt i soklen? Der sker ting og sager
når metal bliver varmt....

> Jeg tænker på om det er en chance for at det hjælper hvis jeg formaterede?

Min erfaring er at sådanne problemer er HW relaterede....

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)