HMM katte-lurer haves
Fra : marianne hellemose

Dato : 24-06-02 21:48

For anden aften i træk har jeg fået "besøg" af en stor
kat, der hopper op på sålbænken ved mit stuevindue
jeg har ikke set den før, det ser ikke ud til at den er øremærket, og
forsvinder lige så snart jeg rører mig,
den ser rimelig ud i pelsen, er noget arret i hovedet,
nu ved jeg jo godt hvad jeg bør gøre, låne en fælde,
fange den og checke om den er neutraliseret, hvis den
er så lukke den ud igen, hvis ikke....tja......så begynder
overvejelserne, hvad så ?? jeg leder efter noget andet og bo i, der kan gå
et år eller så, men er "uheldet" ude
kan det være i næste måned, så foder-vært ideen dur ikke, den har faktisk
potentiale til at blive en meget smuk
kat, stor sort og hvid, minder lidt om en blanding, er
det Main Coon eller Norsk Skovkat der er lidt spidse
i hovedet, men jeg ved jo også at jeg ville synes at
hvilken som helst kat er smuk, for smuk til bare at
blive aflivet. Jeg vil selvfølgelig holde øje med lokal-
aviser for evt. efterlysning, selvom det er et langskud.

hilsen
Marianne der er trist igen over mennesker der ikke
tager ansvar for deres dyr

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk