K7s5a+xp 1600
Fra : HH

Dato : 24-06-02 20:38

Jeg har et problem med min ny pc.Hvis den har stået natten over og man
tænder den starter den godt nok op
men efter startteksten hvor der står hvor mange ram osv
og den skal til at loade win.xp står courseren bare og blinker i venstre
hjørne.Hvis man så resetter starker den ok.Hvis man så lukker windows ned og
slukker pc'ern
og tænder igen er der ingen probl.Er der nogen som kan hjælpe
mvh HH
PS.pc'ern består af
Ecs k7s5a
Ahtlon xp 1600
Creative riva tnt 32 mb ( geforce 2 til rep )
Ibm 40 gb hd
Lite on dvd
256 ddr pc 2100 ram

Fra : Jimme

Dato : 25-06-02 12:10

jeg har samme bundkort men XP 1700+, og har aldrig haft problemet, måske er
det fordi jeg kører med sd-ram og i med ddr-ram