driver
Fra : T & H

Dato : 24-06-02 20:08

Hej gruppe(r) Jeg står og mangler en driver til modem
som er en ericsson (HM220dp) er der nogen der ved hvor man kan downloade en
sådan

Fra : K E Nielsen

Dato : 24-06-02 20:45

Så vidt jeg kan se skal du ikke bruge drivere fra Ericsson - men du skal
selvfølgelig
have installeret ethernet kort eller usb og de rigtige netværksprotokoller.

Fra : T & H

Dato : 24-06-02 23:35

"K E Nielsen" <karle||nospam||@city.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg kan se skal du ikke bruge drivere fra Ericsson - men du skal
> selvfølgelig
> have installeret ethernet kort eller usb og de rigtige
netværksprotokoller.

Det er for at kunne køre usb at man skal ha en driver

Fra : T & H

Dato : 24-06-02 23:33