IE 5 / Acrobat reader / Downloadprobs ?
Fra : Leif Poulsen

Dato : 24-06-02 16:00

Jeg har et problem jeg håber hører hjemme i denne gruppe

Jeg kan pludselig ikke downloade filer fra nettet mere.

Jeg skulle downloade Counterstrike 1.5 ( 121 mb)

Den kom ikke som sædvanligt frem og spurgte hvor jeg ville gemme, men jeg
kunne se at der var en masse trafik på linien og efter 38 min. kom der en
pop-up der sagde noget i retning af "filen er ikke en %pdf". Øverst i
vinduet stod Acrobat Reader

Jeg har nu prøvet at fjerne Acrobat Reader og får nu en fejl ved download
der hedder " Der opstod en fejl ved forsøg på at finde
objektbehandlingsprogram"

Er der en venlig sjæl der har et forslag ?

Leif

PS Jeg kører i øvrigt win2000

Fra : Jönson

Dato : 24-06-02 17:48

"Leif Poulsen" <lp@FJERNknus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der hedder " Der opstod en fejl ved forsøg på at finde
> objektbehandlingsprogram"
>
> Er der en venlig sjæl der har et forslag ?

Prøv at download fra en anden mirror. (et andet sted)

Fra : Leif Poulsen

Dato : 24-06-02 18:55

-klip-

> Prøv at download fra en anden mirror. (et andet sted)

Det har jeg prøvet ! Det er ligegyldigt hvad og hvor jeg downloader ?

Leif

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-06-02 19:57

Leif Poulsen wrote:

>Jeg kan pludselig ikke downloade filer fra nettet mere.

Det lyder som om browseren tror, at det er en pdf-fil, der hentes. Den
prøver derfor at hente filen og åbne den i Acrobat-pluginnet. Jeg kender
ikke IE godt nok til at vide, hvor du ændrer dette, men du må kunne
hente filen ved at højreklikke på linket og vælge "Gem destination
som...". Så skulle du gerne få åbnet en Gem som-boks.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Madsen

Dato : 24-06-02 20:13

Kim Ludvigsen skrev:

> Det lyder som om browseren tror, at det er en pdf-fil, der hentes.
> Den prøver derfor at hente filen og åbne den i Acrobat-pluginnet.

Hvis det er tilfældet så skal det rettes til inde i Funktioner >
Mappeindstillinger > Filtyper i en hvilken som helst mappe.
Her kan man så markere filtypen og kontrollere dens indstillinger.
Hvis der er en henvisning til Acrobat som f.eks. 'View with
Acrobat Reader', eller noget i den stil, så skal den henvisning
fjernes.

Madsen.