Om skræmte katte og svigermødre.
Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 12-02-01 10:50

      Hej Gruppe

   Som jeg nok har fortalt så har jeg jo en lille fin rød hunmis
ved navn Nala som bor hos svigermor. Hun var i tidernes morgen da vi
fik hende en rigtig problemkat. Hun tissede allesteder, hun blev
skræmt af den midste lyd, ville ikke rigtigt snakke, stak af og meget
mere. En rigtig lille hystade faktisk.
   Men her i går kunne svigermor så stolt berette at mislingen nu
sover i benenden af hendes seng fast. Og at hun osse sommetider lægger
sig med svigermors to egne for at hygge. Desuden kommer hun nu
frivilligt hen og snakker og er nysgerrig og stikker ikke af ved den
mindste lyd. Og så har hun taget på og er kommet til at ligne "en
rigtig kat" - hun er ikke så tynd mere ... Sikke jeg er stolt af min
kat
    I øvrigt - går der ikke normalt et års tid mellem
vaccinationerne?
--
- Trine
snoe@nospam.dk