til Mette værkstedsmisserne
Fra : marianne hellemose

Dato : 24-06-02 11:23

Hej Mette
jeg har givet din mail til en der er interesseret i
en huskatte-killing, hun har været inde på webshots
og se dem, hun hedder Gitte

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 24-06-02 11:55

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d16f32b$0$53129$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> og se dem, hun hedder Gitte
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

-Jeg har også været der, så jeg skal love for, de bliver markedsført *G*

Hun fik også linket til min side, hvor hun har læst baggrundshistorien
(opslaget).

Så må vi krydse fingre for at det gi'r pote

Katrine.

Fra : Pia

Dato : 25-06-02 12:39

Er der nogen af værkstedsmiverne der er røde? En på min fotogruppe søger en
rød killing max 50 km fra Ikast, som jeg ikke lige ved hvor er.

:Pia