Dualscreen...?
Fra : N!NJA

Dato : 24-06-02 08:29

Jeg har forsøgt at køre Dualscreen, men uden held.

Jeg har følgende grafikkort:
------------------------------
AGP grafikkort: Asus V8170
PCI grafikkort: S3 Virge
------------------------------

Jeg får følgende fejl, ved det skærmkort som jeg ikke starter op på:
------------------------------
Enheden kan ikke starte. (Kode 10)
------------------------------

Håber der er en der kan/vil hjælpe.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 24-06-02 19:34

"N!NJA" <carsten-nielsen@mail.dk> skrev..."

> Jeg har forsøgt at køre Dualscreen, men uden held.

Øv træls hva' !?

> Jeg har følgende grafikkort:
> ------------------------------
> AGP grafikkort: Asus V8170
> PCI grafikkort: S3 Virge
> ------------------------------
>
> Jeg får følgende fejl, ved det skærmkort som jeg ikke starter op på:
> ------------------------------
> Enheden kan ikke starte. (Kode 10)
> ------------------------------

Hvilket gfx kort booter systemet på ?

Nogle gamle gfx kort kan ikke finde ud af at være sekundært kort, faktisk
har jeg oplevet dette med et S3 Virke kort!

Så det går sån' her ... systemet skal boote på S3 kortet (kan fikses i bios)
.... i windows sætter du så bare dit agp kort til at være primært!

Håber at du forstår ellers skriv igen!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-06-02 00:16

> Jeg får følgende fejl, ved det skærmkort som jeg ikke starter op på:
> ------------------------------
> Enheden kan ikke starte. (Kode 10)
> ------------------------------

I BIOS finder du "Init Display First" (eller ligene), og vælger "PCI" i
stedet for "AGP slot".

Så starter den op på PCI kortet, din bios og din windows boot screen vil
vise sig på sekundærkortet (skærmen), men i Windows vælger du bare AGP til
primær kort (skærm).

Jonny.

Fra : N!NJA

Dato : 25-06-02 06:53

> [...]
> vise sig på sekundærkortet (skærmen), men i Windows vælger du bare AGP til

Det har jeg prøvet, og så får jeg bare den samme fejl på det andet
grafikkort...

Fra : N!NJA

Dato : 25-06-02 06:56

> [...]
> vise sig på sekundærkortet (skærmen), men i Windows vælger du bare AGP til

Det har jeg prøvet, men jeg får bare samme fejl som før ude i
enhedshåndtering som før - bare med det andet gfxkort...