store problemer med installation af office~
Fra : Jesper Christensen

Dato : 23-06-02 16:11

Jeg ved godt at jeg har postst det her før, men jeg er simpelhen i krise
så hvis nogen kan hjælpe, så bliver jeg meget glad....:

Jeg har nu installeret den nye installer og det gik fint, men når jeg så
smider office 2000 cden i, så skriver den ;

Denne installationspakke kunne ikke åbnes. Kontakt programforhandleren
for
at kontrillere at dette er en gyldig windows installer pakke.

Den har da virket på mange af mine maskiner uden nogen form for
problemer
og det er da en ganske alm. office pakke.....

Hvad kan de være galt ??

Mvh. Jesper

System;

Win 98
XP1700
256 MB DDR
40 GB HD
32 MB Grafik

Fra : Martin K

Dato : 23-06-02 16:26

Jesper Christensen wrote:
> Jeg ved godt at jeg har postst det her før, men jeg er simpelhen i
> krise så hvis nogen kan hjælpe, så bliver jeg meget glad....:

Hjælpen sidder sandsynligvis i news:dk.edb.programpakker.ms-office, dette er
en hardwaregruppe....

--
Martin K

Fra : Deaster

Dato : 23-06-02 16:52

"Jesper Christensen" <jesperwolf@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har nu installeret den nye installer og det gik fint, men når jeg så
> smider office 2000 cden i, så skriver den ;

Tror du det er et hardware problem?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig