Opgradering af RAM (Repost pga. problemer ~
Fra : KJA

Dato : 23-06-02 12:38

Prøver endnu engang...

spørgsmålet gik på
om mit bundkort understøtter sd-ram 133 mhz blokke på 256 og 512 mb? De
informationer jeg fik via Si-Soft Sandra om mit bundkort var:

System Summary (under mainboard and BIOS): ISA PCI PCI64 USB SMBus/i2C

Mainboard Information (under System Mainboard): Model: i810-ITE8712

Siger det nogen af Jer noget?

MVH

Kåre

Fra : Henrik

Dato : 23-06-02 13:43

"KJA" <kja@orangenet.dk> wrote in message
> [...]
>
> System Summary (under mainboard and BIOS): ISA PCI PCI64 USB SMBus/i2C
>
> Mainboard Information (under System Mainboard): Model: i810-ITE8712

Kan du ikke bare finde ud af hvilket bundkort du har og kigget på
producentens hjemmeside ?

Mvh
Henrik

Fra : Ralph

Dato : 23-06-02 14:31

KJA wrote:

> Mainboard Information (under System Mainboard): Model: i810-ITE8712

Næh, men lidt søgning på google gav flg. link:

http://www.fastfame.com.tw/ENGLISH/SERVICE/Down3wmv.htm

Her kan du downloade manual i pdf-format, har dog lige kigget for dig,
og det ikke lovende ud, der står højt og tydeligt at dette bundkort IKKE
understøtter 66Mhz Ram, men der kræves PC-100 ram, om 133 står der
intet, jeg vil gætte på at de virker, men kun med 100Mhz

Ralph