Ny funktioner spørgsmål....
Fra : Ole Olsen

Dato : 23-06-02 11:24

Nu har jeg aktiveret de nye funktioner på 3310 et par gange. Der er SMS,
Billedered. og Auto Tastlås.... er der så andre??....

Fra : bsa@tdcadsl.dk

Dato : 23-06-02 11:41

Hej her et lille spørgsmål til dig da jeg selv har en 3310 version:5.47
hvilket prog brugte du og kan man gøre det med data kabel eller? flasher
kabel og var det under Windows 98 eller XP jeg ville blive glad hvis du gad
besvare det.
MVH Birger

Fra : helloo.dk

Dato : 23-06-02 19:29

Har fået oplyst at der skulle være følgende:
Tidsindstillet tast lås
Tidsinstillet profilskift
Slet alle SMS
Ringetoner som SMS besked tone
Billedredigering. Tegn billedbesked eller Clipart
Nummerbestemt ringning (hvad det så end er)

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garenti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-06-02 01:20

Dan skrev:

>Nummerbestemt ringning (hvad det så end er)

http://www.teledanmark.dk/menu/sm0052.htm

Jeg tror der er nogen der har misforstået noget.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.