HTdig indexering af hel struktur
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 23-06-02 08:00

Jeg starter en ny tråd på dette da jeg har fået søgning til at virke.
Tlibage er ret kontant, at jeg ikke kan få htdig eller rundig til at finde
andre filer end den i htdig.conf nævnte starturl. Heller ikke hvis denne fil
er en htmlfil bestående af 100 links.

Det jeg egentligt ønsker er en indexering af hele sitet, uanset om der er
links til dokumenterne eller ej, altså også en sti med .txt dokumenter. -
altså selvfølgelig undtaget dokumenter matchende med bad_extensions.

Når jeg læser dokumentationen forstår jeg den sådan at produktet er fint til
mit behov, så jeg må gøre noget galt !!
nogen bud om hvad?

finn

--
--- CykelSmeden.... edb på gadeplan

Hvis intet er anført, taler jeg om RH 7.1
og når jeg spørger, er det bare fordi jeg ved for lidt!

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 23-06-02 10:19

CykelSmeden fra Aalborg wrote:
> [...]
>
> Når jeg læser dokumentationen forstår jeg den sådan at produktet er
> fint til mit behov, så jeg må gøre noget galt !!
fundet fejlen:
Jeg pegede på en fil (index) istedet for en sti
undskyld forstyrrelserne, og tak for diverse skub!

finn