Problemer med at installere office 2000 HJ~
Fra : Jesper Christensen

Dato : 23-06-02 00:58

Hej Alle

Jeg har lige fået en ny pc og den er jeg da vældig glad for. Den er
pisse hurtig, men jeg har lige et lille problem, den vil ikke installere
office 2000. Den skriver dette :

Extracting file failed. It is most likely caused by low memory (low disk
space for swapping file) or corrupted file.

Og efter det skriver den:

Installstion af dette program kræver Windows Installer. Der opstod en
fejl ved installation eller opgradering af Windows Installer.

Hvad kan jeg gøre ??

Den har denne konfik.;

ECS K7S5A ATX
AMD XP1700+
IBM 40 GB
ECS 32 mb Ram Grafik
256 DDR

(Der er stadig over 37 GB fri hd plads )

Håber at i kan/vil hjælpe

Mvh. Jesper

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 23-06-02 01:12

"Jesper Christensen" <jesperwolf@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Installstion af dette program kræver Windows Installer. Der opstod en
> fejl ved installation eller opgradering af Windows Installer.

Prøv først at hente den nyeste windows Installer

W9x/Me:
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=32831

eller

NT4/W2K:
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=32832&NewList=1

M.Kjeldsen

Fra : Jesper Christensen

Dato : 23-06-02 12:03

Jeg har nu installeret den nye installer og det gik fint, men når jeg så
smider office 2000 cden i, så skriver den ;

Denne installationspakke kunne ikke åbnes. Kontakt programforhandleren
for
at kontrillere at dette er en gyldig windows installer pakke.

Den har da virker på mange af mine maskiner uden nogen form for
problemer
og det er da en ganske alm. office pakke.....

Hvad kan de være galt ??

Mvh. Jesper

System;

Win 98