Collie
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-02 20:41

Hej gruppe

En af mine venner overvejer at købe en hund. Han taler lidt om en collie. Er
der nogen som ligger inde med en racebeskrivelse af collien eller selv har
collie??

På forhånd tak

Fra : Susanne

Dato : 22-06-02 22:23

Mac <fakemail> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d14d271$0$1384$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> [...]
Er
> der nogen som ligger inde med en racebeskrivelse af collien eller selv har

Hej

Jeg fandt denne hjemmeside du måske kan bruge...

http://users.cybercity.dk/~bse8798/homepage/race_collie.html

Har selv en utrolig dejlig og smuk Zobel Colliehan. Alletiders familiehund.

Susanne

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-02 22:48

Hej Susanne

Tusind tak for hjælpen. Jeg er sikker på at min ven vil blive glad for siden
og senere sikkert også for en evt. collie. I mine øjne findes der ingen
smukkere hund end Zobel collie