PHP skabelon
Fra : Søren

Dato : 22-06-02 11:44

Jeg har på den Apache server, hvor min hjemmeside er, en mappe, jeg kalder
genbrug. I den mappe har jeg en række .txt filer med rå html kode i, som jeg
sætter ind på mine PHP sider, som indtil nu har placeret ude i roden. Nu har
jeg så lavet en ny mappe og har prøvet at hente skabelonerne ind med

<?php
include($_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] . "/genbrug/navigation.txt");
?>

og jeg har prøvet med at sætte URL ind

<?php
include("http://www.mit-domæne.dk/genbrug/navigation.txt");
?>

Men ingen af delene hjælper. På de PHP sider, som ligger ude i roden, bruger
jeg flg. kode som virker uden problemer:

<?php
include("$DOCUMENT_ROOT/genbrug/navigation.txt");
?>

Er der nogen der har et godt råd til mig eller kan se en fejl i det, som jeg
forsøger ?

Søren

Fra : Jonas Voss

Dato : 22-06-02 11:49

"Søren" <sorenh@gmx.net> writes:

> <?php
> include($_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] . "/genbrug/navigation.txt");
> ?>

Proev istedet med:
<?
virtual("/genbrug/navigation.txt")