Bærbar + S-VHS
Fra : Peter

Dato : 21-06-02 21:21

Hej

Min bærbare vil ikke vise video fra Media Player eller DiVX Player på en
skærm igennem S-VHS stikket eller på en projektor igennem RGB-stikket.

Den viser alt andet - Media players vindues er bare sort.
Slide shows kan den snildt vise igennem S-VHS og RGB.

Er dette normalt?

Det er en Dell 650 Mhz med 192 RAM.

Hilsen Peter

Fra : JRS

Dato : 21-06-02 22:37

"Peter" <no_spam@no.where> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den viser alt andet - Media players vindues er bare sort.
> Slide shows kan den snildt vise igennem S-VHS og RGB.

Har du sørget for at TV-out står som primary ? Hvis den står som Secondary
kan det fint være derfor ..

MVH
JRS

Fra : Peter

Dato : 22-06-02 07:38

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message
> "Peter" <no_spam@no.where> skrev i en meddelelse

> Har du sørget for at TV-out står som primary ? Hvis den står som Secondary
> kan det fint være derfor ..

Jeg kan ikke finde den indstilling i kontrolpanelet.
Så det har jeg nok ikke

Hvor sætter man normalt dette?

Hilsen Peter

Fra : JRS

Dato : 22-06-02 09:59

> Jeg kan ikke finde den indstilling i kontrolpanelet.
> Så det har jeg nok ikke
>
> Hvor sætter man normalt dette?
>
> Hilsen Peter

Kan jeg ikke svare på da jeg jo ikke ved hvilket Grafikkort du har .. Du har
vel instaleret nogle specielle drivere til kortet ?

MVH
JRS