Etrex Gps.
Fra : Supermulen

Dato : 21-06-02 20:11

Hej.

Jeg har en gul Etrex uden kabel og andet godt.
Jeg vil gerne vide om jeg kan uploade kort i den.
Ud over kablet hvad skal jeg ellers bruge? (Software og kort mm.)
Kan jeg "bare" låne et kabel/software og få lagt kort ind på den?
Eller skal jeg investere i det hele?
(Kablet alene koster vist ca. 600,- kr. så hvis det kun skal gøres en
enkelt gang, kan jeg måske finde en som gerne vil installere det lidt
billigere.)
www.garmin.dk kan man downloade opgraderinger til bla. Etrexen.
Kender I til fordele/nye features ved en opgradering? Er der flere
funktioner?

Hilsen Tonny

Gps-brugere, tjek forøvrigt lige: www.geocaching.com

Fra : Bille1948

Dato : 21-06-02 21:21

"Supermulen" skrev d. 21-06-02 20:11 dette indlæg :
> [...]
> På www.garmin.dk kan man downloade opgraderinger til bla. Etrexen.
> Kender I til fordele/nye features ved en opgradering? Er der flere

Hej Tommy,

Jeg har svaret dig tidligere - i en anden tråd - men gør det nu igen.

Jeg sælger OEM kabler til bl.a. din enhed til kr. 195,-.

Softwaren er Copyright beskyttet, så der kan du ikke bare "hente hos en
anden".

Opgradering af firmware, som du omtaler, kan du efter klik på linken, se
hvad det betyder for din enhed.

Ole P. Bielefeldt,
ole.bielefeldt@adslhome.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Hansen

Dato : 22-06-02 08:57

"Supermulen" <tonnyh@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg har en gul Etrex uden kabel og andet godt.
> Jeg vil gerne vide om jeg kan uploade kort i den.
> Ud over kablet hvad skal jeg ellers bruge? (Software og kort mm.)
<snip>

Hej
Den gule Etrex fra Garmin kan, mig bekendt, ikke uploades kort til.
http://www.gpstm.com/ kan der hentes et freewareprogram der virker meget
fint, til at up/downloade dine waypoints, ruter etc.. samt der kan lægges
indscannede kort ind, så man på pc'er kan lægge ruter etc..

Mvh Ole