Kabinet fra USA
Fra : Splazz

Dato : 21-06-02 12:19

Hej freaks...

Jeg har set (synes jeg) verdens fedeste kabinet inde på en Amerikansk
hjemmeside, www.directron.com/sf880b.html. Nu er problemet bare at de
ikke sender til Danmark, er der nogen der ved hvor man kan få fat i
sådan et fedt kabinet henne ??

Splazz

http://www.kandu.dk/

Fra : John Hinge

Dato : 21-06-02 12:25

On 21 jun 2002 Splazz was heard to say:

> [...]
> hjemmeside, www.directron.com/sf880b.html. Nu er problemet bare at de
> ikke sender til Danmark, er der nogen der ved hvor man kan få fat i

Prøv engang at checke :
http://www.chieftec.com/products/dragon/da01wd.htm
Det er ikke heelt det samme kabinet som det du har fundet, men :
Det kan også fås i sort, det kan også fås med plads til blæser
i siden, og så kan det fås hos danske forhandlere..
Jeg har et som jeg fik hos midt-data.dk
Dejligt kabinet iøvrigt.
Check i det hele taget kabinetterne hos Chieftec, og hvis du hellere
vil have et af deres andre, så prøv at snakke med f.eks midt-data
om det, det kan være de vil tage en af speical udgaverne hjem til dig.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Gevaldi

Dato : 21-06-02 12:52

Splazz skrev:

> [...]
> hjemmeside, www.directron.com/sf880b.html. Nu er problemet bare at de
> ikke sender til Danmark, er der nogen der ved hvor man kan få fat i

Prøv evt at se på disse ThermalTake:
http://www.thermaltake.com/
De er næsten identiske med det du
har set og så kan de købes hos:
http://www.shg.dk/shg.asp

Jeg har selv lige købt et i Silver, så set
støvet ikke så let som på et sort:)

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : John Hinge

Dato : 21-06-02 13:12

On 21 jun 2002 Gevaldi was heard to say:

> Prøv evt at se på disse ThermalTake:
> http://www.thermaltake.com/
> De er næsten identiske med det du
> har set og så kan de købes hos:
> http://www.shg.dk/shg.asp

Uhhh de er godt nok nuittede, men de ligner umiddelbart at man
har taget chieftec Dragon, og så moddet det lidt.. Specielt
når man kigger inden i det.

Fra : Gevaldi

Dato : 21-06-02 13:16

John Hinge skrev:

> Uhhh de er godt nok nuittede, men de ligner umiddelbart at man
> har taget chieftec Dragon, og så moddet det lidt.. Specielt
> når man kigger inden i det.

Ja, det er det vist også, men i ThermalTake
udgaven følger alle blæsere med, der skal
bare vælges PSU, da den ikke er med.

/Gevaldi

Fra : Christian Catu

Dato : 21-06-02 15:29

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
> [...]
> >
> Uhhh de er godt nok nuittede, men de ligner umiddelbart at man
> har taget chieftec Dragon, og så moddet det lidt.. Specielt

Men er Chieftec kabinetterne igen ikke bare en kopi af Antec kabinetterne,
bare med ringere strømforsyning?

Catu (der har et Chieftec DA-01BD kabinet)

Fra : John Hinge

Dato : 22-06-02 10:49

On 21 jun 2002 Christian Catu was heard to say:

> Men er Chieftec kabinetterne igen ikke bare en kopi af Antec
> kabinetterne, bare med ringere strømforsyning?

Det skal jeg så tilgengæld ikek ku gøre mig klog på.
den opfattelse jeg har af virkeligheden :) er at det
(Dragon) er et udmærket kabinet, man skal godtnok selv
ud og købe de ekstra blæsere, men jeg har da ellers ikke
hørt at strømbassen sku være skidt ?
Mit eneste strømproblem er at mit 'fine' IBM bundkort ikke
kan levere strøm nok til min AGP port, med det resultat at
intensiv HD aktivitet er en lidelse for mine øjne