Flere ip'er?
Fra : Tommy Maersk

Dato : 21-06-02 11:00

Hejsa
Er dette muligt:
Vi har et netværk med 3 pc'ere og tdc adsl. Og vi har alle 3 samme ip er det
muligt at en af os for en anden ip?

Mvh
Tommy Mærsk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-06-02 13:32

Fri, 21 Jun 2002 11:59:53 +0200, skrev "Tommy Maersk"
<tmmaersk@worldonline.dk>:

>Vi har et netværk med 3 pc'ere og tdc adsl. Og vi har alle 3 samme ip er det
>muligt at en af os for en anden ip?

Kun, hvis du har pro@cess, hvis det er fast ipadresse du ønsker.

Har du bredbånd, så kan du få op til seks dynamiske adresser, ved
ikke med Netekspress.

Fra : Tommy Maersk

Dato : 21-06-02 13:39

Hmm
jeg har netexpress, det behøver ikke være en fast ip, den ene pc skal bare
have en anden ip end de andre 2 pc'ere? kan det ikke lade sig gøre med
netexpress?

Tak

Mvh
Tommy Mærsk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-06-02 15:46

Fri, 21 Jun 2002 14:39:06 +0200, skrev "Tommy Maersk"
<tmmaersk@worldonline.dk>:

>jeg har netexpress, det behøver ikke være en fast ip, den ene pc skal bare
>have en anden ip end de andre 2 pc'ere? kan det ikke lade sig gøre med
>netexpress?

Jeg ved det ikke, men ring dog til supporten på 80 35 35 35 eller
måske 80 80 80 31, så får du svaret med det samme.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-06-02 15:59

> [...]
bare
> have en anden ip end de andre 2 pc'ere? kan det ikke lade sig gøre med

Nej

Fra : Tommy Maersk

Dato : 22-06-02 17:10

> [...]
> Hejsa
> Er dette muligt:
> Vi har et netværk med 3 pc'ere og tdc adsl. Og vi har alle 3 samme ip er

Er det ikke muligt på en måde at få en anden ip på den ene pc, en anden
ekstern ip, ved f.eks. at køre over en proxy server på den ene?
Tak

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-06-02 18:27

> Er det ikke muligt på en måde at få en anden ip på den ene pc, en
anden
> ekstern ip, ved f.eks. at køre over en proxy server på den ene?

Ikke det produkt du har!