Erfaringer med DMX 1024 og optage fra lp s~
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-06-02 10:14

Hejsa
Jeg er ved at forsøge at få overspillet min lp'er til hd'en.
Men jeg kan ikke få lyd igennem.
Jeg har WinXp Dk og jeg kan se den har installeret Crystal Sound
Fusion.
Nogen der har nogle erfaringer??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 21-06-02 12:11

Hvordan har du forbundet dit lydanlæg til computeren?
Personligt har jeg loddet nye kabler direkte på lydkortet. Derefter
forbundet med phonostik til forstærkeren (luxman), i tape 1 in & out, derved
kan jeg spille begge veje, samt bruge forstærkerens RIAA indgang.
Lyden i mit stereoanlæg er betydeligt bedre end i computerhøjtalerene.
Endvidere skal du have åbnet for indgangen enten "aux" eller "line in", samt
skruet op på nødvendigt niveau.
John

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-06-02 12:21

On Fri, 21 Jun 2002 13:10:56 +0200, "John Vedsegaard" <taform@c.dk>
wrote:

> [...]
>Endvidere skal du have åbnet for indgangen enten "aux" eller "line in", samt

Pladespiller - Phono (MM)
Tape1 - Line In.
Alt er skruet helt op og slået til.
Jeg har lige installeret den nyeste driver med kontrolpanel uden held.
Ikke en lyd. Hvilke programmer bruger du?
Skal der komme lyd så nart jeg starter lp'en eller skal jeg optage før
der kommer lyd?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 21-06-02 18:15

On Fri, 21 Jun 2002 13:20:31 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

> [...]
>Ikke en lyd. Hvilke programmer bruger du?
>Skal der komme lyd så nart jeg starter lp'en eller skal jeg optage før

Er du 100% sikker på at der kommer lyd ud af forstærkeren? På min er
der en 'Record Selector' man lige skal huske at stille rigtigt.

Prøv evt. at sætte en båndoptager i Tape1, så du er helt sikker.

--
Jens

Do you have nude pictures of your wife? Want to buy some?