Sjov site til Gps -brugere: www.geocache.c~
Fra : Supermulen

Dato : 21-06-02 07:39

Har du en håndholdt Gps-modtager så kom i gang;-P

www.geocache.com

Fra : Gjøl

Dato : 22-06-02 10:51

"Supermulen" <tonnyh@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har du en håndholdt Gps-modtager så kom i gang;-P
>
> www.geocache.com >

Lidt noget skidt at man har mistet sit kabel til sin Ventura, øv

Fra : Jeannette

Dato : 22-06-02 13:45

I skal bare have et telt og cyklerne med jer også..Campingpas er billige og
de fleste campingpladser har overnatninger til omkring en 50´er , vil jeg
gætte på.
Har selv gjort det engang.

God ferie

Jeannette

Fra : Henning Petersen

Dato : 23-06-02 11:30

On Sat, 22 Jun 2002 14:44:42 +0200, "Jeannette" <nette98@get2net.dk>
wrote:

> [...]
> de fleste campingpladser har overnatninger til omkring en 50´er , vil jeg

Hvorfor ikke kigge på www.sns.dk efter primitive overnatnings-pladser.
De er gratis, og ligger fordelt rundt i statskovene.

Jeg har kigget på pladserne mellem Sønderborg og Kolding, og her kan
man fint lave en rute med ca 25 km imellem pladserne, så selv ungerne
kan være med uden problemer.

Jeg ved dog ikke hvordan det er andre steder i landet

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk