USA søger DK
Fra : Bent E.

Dato : 20-06-02 19:22

Jeg har fået en mail fra en dame i USA (Michigan).
Hun beder om hjælp til at finde nogle slægtninge fra Fyn.
Jeg er mest optaget af Slesvig, og har også travlt med at hjælpe en
anden ven
i Amerika.
Er der en venlig sjæl der har tid og lyst til lidt forskning på LAO?.
Man kan godt være heldig at få en masse tilbage, hvis man søger efter
aner
"over there".
Hendes adr. er <Suki@triton.net>, og hun hedder Suki Jorgensen.

Med venlig hilsen
Bent E. Jørgensen

Hi from Allegan, Michigan, United States
Would you be able to help me locate my husbands relatives in Denmark?
His Fathers parents were Jorgen Martin Jorgensen (1884-1923) and Holmine
Christine born Johansen (1885-1968). Jorgens parents were Weaver Anders
Jorgensen(1843-?) and Marie Kathern born Hansen (1847-1943) Jorgen
Martin came to Michigan in 1916 with 3 children, wife and some brothers.
Do not know how many. He left 2 sisters, Suzanne (1877- ?) and Ane Marie
(b. about 1878-?) I have run into a wall about them. Would you know
anyone who might help me find information? Anything would be
apprecheated.
Thank you, Suki Jorgensen

Sorry. I get carried away and forget things.

Jorgen Martin Jorgensen was born in Lundager, Pr. Assens, Fyn

Holmine Christiine Johansen- Turup parish 25

Weaver Anders Jorgensen- Holevad, Odense

Marie Kathern Hansen- Vissenbjerg, Odense

Thanks Again, Suki

Fra : Leif Thor Olsen

Dato : 20-06-02 21:49

Hej alle.

> [...]

BE> Er der en venlig sjæl der har tid og lyst til lidt forskning på LAO?.
BE> Man kan godt være heldig at få en masse tilbage, hvis man s¢ger efter

Nå, kalder hun sig nu Suki! I marts i år hed hun Yvonne!

> [...]

BE> Holmine Christiine Johansen- Turup parish 25

BE> Weaver Anders Jorgensen- Holevad, Odense

BE> Marie Kathern Hansen- Vissenbjerg, Odense

Disse oplysninger sendte jeg til Suki-Yvonne den 7. marts.
Værsgo' at arbejde videre og finde nulevende slægtninge, dem har jeg ikke
s¢gt
efter. Evt. yderligere oplysninger hos undertegnede.
--
Mvh. Leif - leif@nightcall.dk