Klaus Hemfpling
Fra : Iben Marianne Krarup~

Dato : 20-06-02 19:48

Hej NG.

Der har været et indlæg omkring Klaus Ferdinards Hemfpling (sikkert ikke
stavet sådan) - at han bosætter sig i DK - nærmere bestemt på Fyn.

Men nu hvor jeg gerne vil viderebringe oplysningen til en veninde, der er
begyndt at interessere sig for heste og især de bløde metoder, så det kunne
være lidt sjovt hvis han bor i nærheden.

Så er der nogle, der nærmere ved hvor på Fyn at Klaus og hans danske kæreste
(så vidt jeg husker) - så må I gerne skrive- enten her eller privat.

Er de flyttet til Fyn ?

Iben M K P

Fra : Liz

Dato : 20-06-02 20:27

"Iben Marianne Krarup Pedersen" <kelpie@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
kæreste
> (så vidt jeg husker) - så må I gerne skrive- enten her eller privat.

Hvis jeg husker rigtig, var det i nærheden af Fåborg. De - Klaus og hans
kæreste Malene (tror jeg hun hedder) - åbner en større "aktivitetscenter".
Bare jeg var i nærheden. Han kunne ligeså godt have valgte nordjylland
synes jeg!!!

Mvh Liz

Fra : Iben Marianne Krarup~

Dato : 20-06-02 21:33

"Liz" skrev:
<snip>
> [...]
> kæreste Malene (tror jeg hun hedder) - åbner en større "aktivitetscenter".
> Bare jeg var i nærheden. Han kunne ligeså godt have valgte nordjylland

hej Liz

Tak for svaret - det var også dernede jeg synes at kunne huske det - men
rart lige at få det bekræftet.

Jeg synes jo godt at han kunne have valgt midtsjælland istedet !

VH

Iben

Fra : Nina Svanholm

Dato : 22-06-02 14:48

Hej

Klaus har flere gårde i hele Danmark.

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Liz

Dato : 23-06-02 09:45

"Nina Svanholm" <hammer@telefona.dk> wrote in message
> Hej
>
> Klaus har flere gårde i hele Danmark.
>
> Venlig hilsen Nina Svanholm.

Hej Nina,
Hvorhenne?
Mvh Liz

Fra : Nina Svanholm

Dato : 23-06-02 10:25

Hej

Der bor en dame i nærheden af mig (som også har heste) hun kender lidt mere
til Malene, og har løbene kontakt med hende. Jeg vil prøve og høre hende ad
hvor i landet de ligger.

Fra : Liz

Dato : 23-06-02 10:42

Hej igen Nina,
Det er kun nysgerrighed, men ............. det kunne jo være nok så
interessant at vide - måske var der chance for at smugkigge og lære
samtidig! ))))
Mvh Liz

Fra : Stahr

Dato : 24-06-02 07:11

Hejsa
Ja,det ville være skønt hvis vi fik Klaus til Nordjylland engang imellem.
Mvh Bettina

Fra : Finn A. Hansen

Dato : 27-06-02 13:18

Han har købt tre gårde i nærheden af Faaborg - en ved Nab - en i Korinth og
en i Millinge. Jeg har hørt, at han er i Spanien nu for at realisere tingene
dernede, men efter planen skulle hans kurser mm starte op her i efteråret.
Men flere gårde i hele Danmark - det lyder da lidt vildt - eller
pengemaskineagtigt! Ejer han dem bare, eller er de også til kurser?
v.h. Elisabeth

Fra : Nina Svanholm

Dato : 28-06-02 06:51

Hej

Du kom mig i forkøbet, men du har ret i at han (de) har de gårde du nævner,
de har også kikket på en i Roskilde mener jeg det var hun sagde. Mon ikke
det er planen at de skal bruges til kurser? Klaus er vist ikke lige typen
der har kvæg eller svin....

Venlig hilsen Nina Svaholm.

Fra : Nielsen

Dato : 01-07-02 21:45

Hej .. jeg har netop læst en artikel i "Dansk Landbrug " idag, at han har
købt 5 ejendomme i området omkring Fåborg på Fyn, hvor han blandt andet
opretter en 3 årig uddannelse til en slags "hesteterapeut". Så nu er han i
Danmark !!!
Mange hilsner fra Dorthe