USB > Parallel port?
Fra : B. Sørensen

Dato : 20-06-02 19:20

Hejsa

Jeg har anskaffet mig en USB laserprinter som jeg vil sætte
til min gamle computer. Dens MB understøtter bare ikke USB.
Kan man få et slags USB > Parallel port converter stik som
man kan til mus (PS2>seriel)?

På forhånd tak.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Henning

Dato : 20-06-02 19:35

On Thu, 20 Jun 2002 20:20:04 +0200, "B. Sørensen"
<mediaREKVALME@digitalessex.com> wrote:

> [...]
>til min gamle computer. Dens MB understøtter bare ikke USB.
>Kan man få et slags USB > Parallel port converter stik som

Jeg tvivler - en du kan få et USB-indstikskort til din PC.
Ex. http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1314577906
til små 200,- alt incl.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : DWM

Dato : 20-06-02 19:42

"B. Sørensen" <mediaREKVALME@digitalessex.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til min gamle computer. Dens MB understøtter bare ikke USB.
> Kan man få et slags USB > Parallel port converter stik som

Har jeg aldrig hørt om men man kan få et indstikskort med USB
porte på. Kig evt. på www.edbpriser.dk under
Hardware - I/O-kort - Alle

/Kenneth Iversen

Fra : Mikkel Lund

Dato : 20-06-02 20:07

Man kan ikke købe ups/seriel convertet i løs vægt, fordi
hardwareet skal være lavet til at kunne køre med en sådan
converter.

Hilsen Mikkel

Fra : Eh-Fniller

Dato : 21-06-02 09:07

En ups?

er det ikke en heeeelt anden område )

mvh

Fra : B. Sørensen

Dato : 20-06-02 20:36

Tak for svarene alle sammen.

Det lyder til jeg skal kigge på sådan et USB
indstikskort.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Martin S.

Dato : 21-06-02 15:47

> Tak for svarene alle sammen.
>
> Det lyder til jeg skal kigge på sådan et USB
> indstikskort.

Ja, men så køb da endelig et der understøtter usb 2.0 !

Mvh,. Martin