3310- 05.47 hvordan???
Fra : ibso

Dato : 20-06-02 18:02

Jeg har fået en Nokia 3310 ver 05.47 og jeg har både datakabel og
flasherkabel, men har erfaret at de nye versioner er lidt sværere at
unlocke. Jeg har både Rolis 4.78 og Knok22 software, men hvilken kan unlocke
denne version og hvordan gør man det. Jeg har unlocket et par stykker med
Dejan Flasher og det gik smeretfrit, så jeg er ikke helt nybegynder. Er der
nogen, som har lyst til at guide mig lidt, inden jeg gør noget galt.

Ib

Fra : Ole Olsen

Dato : 20-06-02 18:11

Prøv og brug Nokia Tool 18
Verdens nemmeste unlock program...

Fra : ibso

Dato : 20-06-02 18:29

Kan den tage ver 05.47 og hvor henter jeg det program.

Ib

Fra : Franke

Dato : 20-06-02 19:44