Leje af bådplads (Århus)
Fra : Jacob Møller

Dato : 20-06-02 16:00

Hejsa,

Nu har jeg så endelig fået købt en båd på omkring 16 fod. Er der nogen af
jer der kender prisniveuaet (bare sådan ca.) for årlig leje af en bådplads
til 16-18 fod i Århus omegn ?

Med venlig hilsen,
Jacob Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-06-02 18:02

Isang tao pinangalanan Jacob Møller nagsulat :

Der er en prisliste på http://www.egaa-marina.dk/
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Jacob Møller

Dato : 21-06-02 23:03

> Der er en prisliste på http://www.egaa-marina.dk/
> --

Nu har jeg undersøgt sagen lidt ved de omkring liggende havne. Hvordan kan
det være at flere med småbåde ikke benytter sig af at man kan leje en
havneplads for en 3 måneders periode for omkring 3000 kr. (har jeg regnet
rigtigt?).

Med venlig hilsen,
Jacob

Fra : Claus Frørup

Dato : 22-06-02 06:41

Isang tao pinangalanan Jacob Møller nagsulat :

klip
> [...]
>det være at flere med småbåde ikke benytter sig af at man kan leje en
>havneplads for en 3 måneders periode for omkring 3000 kr. (har jeg regnet

Det hænger nok sammen med at mange småbådsejere har deres båd på en
trailer og kun benytter sig af havnenes slæbesteder.
I min hjemhavn koster et årskort til slæbestedet 600kr.