IRQ konflikt eller ej?
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-06-02 11:49

Win XP har konfigureret sig selv således, at både mit lydkort + grafikkort
begge har IRQ 10.

System Information siger, at der er en "conflict/sharing", men hvis jeg
kigger på enhederne i Device Manager, så står der, at de begge virker fint.

Grunden til at jeg spørger er, at lydkortet skratter lidt - og det lader
til, at skratteriet øges jo mere processoren belastes. Helt grelt blev det,
da min winamp spillede og jeg gik ind på http://www.morrisonbowmore.com/
Musikken gik rent faktisk ned i tempo.. ?

Jeg har en Thunderbird 800 MHz, Creative AudioPCI lydkort og NVIDIA GeForce2
MX/MX 400 grafikkort.

Fra : ¨¨Juel¨¨¨¨

Dato : 20-06-02 12:04

"Henrik Steen Larsen" <SLEThsl@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> Musikken gik rent faktisk ned i tempo.. ?
>
> Jeg har en Thunderbird 800 MHz, Creative AudioPCI lydkort og NVIDIA

jeg har samme problem, dog ikke i så høj grad, men det er mega irriterende
at have den der skrattelyd i ørene...

Christian

Fra : Madsen

Dato : 20-06-02 14:27

Henrik Steen Larsen skrev:

> Win XP har konfigureret sig selv således, at både mit lydkort +
> grafikkort begge har IRQ 10.

<http://makeashorterlink.com/?W27751E5>

Madsen.

Fra : Henrik Steen Larsen