trailer
Fra : Sofie

Dato : 20-06-02 11:21

Kære liste deltagere!!

Min kæreste har muskelsvind(FSH) og har langt om længe fået over vundet sig
selv og fået en del hjælpemidler. Til glæde for både familie men ikke mindst
ham selv.
Vi skal på sommerferie til Sverige og vil i den forbindelse meget gerne have
hans nye mini crosser med, da det vil være en stor hjælp. - Da vi imidlertid
stadig kun har en lille bil (venter på ny godkendelse til invalidebil) Vil
vi gerne have den med på en trailer.
Nu er mit spørgsmål der er vel ikke nogen der kender til en trailer som er
til låns til sådan et formål eller har andre ideer.
Vi har lånt køre ramper.
Venlig hilsen
Sofie Beck
--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Ulla & Mike

Dato : 26-06-02 20:52

Sofie skrev
> Nu er mit spørgsmål der er vel ikke nogen der kender til en trailer som er
> til låns til sådan et formål eller har andre ideer.
> [...]

Hej Sofie,
Jeg ville da prøve at spørge mig for på div. tankstationer, der er ofte
udlejning af trailere. Jeg ved at de findes som en lukket kasse, hvor
"låget" kan vippes op, så kan kæresten køre den op på traileren, og når han
er kommet ned derfra igen kan "låget" lukkes og bagsmækken klappes i , det
ville nok være den nemmeste løsning. Hvorhen og hvornår skal i af sted ?
Vi kører på mandag til värmland.

--
Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-

Fra : Palle Hansen

Dato : 09-09-02 22:56

Kommunen kan bevillige en sådan, evnt. lån en ved vejvæsen.

Fra : lars mjaaland

Dato : 10-09-02 00:04

jeg tror du kan leje trailers bådepå shell-tanken og i Brugsen