Mp3 afspiller - gode råd søges
Fra : news

Dato : 20-06-02 10:41

http://www.digital-square.com/home_eng/products/main2.htm

Er den her any good? Den er utrolig billig - 995,-

http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=1073&page=1
Eller måske denne?

Hvad synes folk ellers om denne player?
Samsung Yepp 64 MB Model NEU

Jeg vil gerne anskaffe mig en mp3afspiller, men min max grænse er 1500.
Hvis du har andre forslag end de ovennævnte, er jeg åben for forslag
Giv gerne en lille kritik af disse players og grunde til at jeg eventuelt
skulle
købe en af dem...

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal fokusere mest på.. kompatibilitet,
størrelse, vægt,
lyd mm..

På forhånd mange tak

/ Peter

Fra : Kiwi

Dato : 20-06-02 11:24

> [...]
> skulle
> købe en af dem...
>
> Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal fokusere mest på.. kompatibilitet,

Jeg har ikke erfaringer med nogle af de mp3-afspillere du har nævnt, men jeg
vil dog lige fortælle min egne erfaring. Jeg købte for et års tid siden en
PQI afspiller hos PRC-Data (mener jeg det var). Efter en uges tid knækkede
"batteri-lågen", hvilket blev repareret med tape, og funktioner/display
osv.. det hele var lav kvalitet.

Pris og kvalitet har ud fra min opfattelse stor betydning hvad angår
mp3-afspillere. Pontis leverer så vidt jeg ved et af de bedste produkter.

- kiwi

Fra : Steffen

Dato : 20-06-02 13:17

Ja, jeg har selv en Pontis SP600. Den er jeg kun tilfreds med, der er god
lyd, smart design, spil og god support at hente.
Den har også røget på et par stengulv et par gange, men den duer endnu,
selvom den er ved at være 1½ år gammel.
Det smarte er, at man kan enten have 2MMC kort, eller 1MMC kort og 1 Compact
Flash kort. Der følger nemlig en slags holder til MMC kortet sådan den
passer til CF indgangen.
SP600 kører (selvfølgelig) over USB.
Jeg kan ikke rigtig komme ind og tjekke prisen på edbpriser.dk da der vist
er nnogle problemer med deres servere

--
Mvh. Steffen

Fra : Steffen

Dato : 20-06-02 13:26

Så nu kom jeg derind
Pris: 1770kr. uden noget kort........ Men det _er_ det hele værd. Men hvis
du også have kort med er det noget dyrere

--
Mvh. Steffen

Fra : news

Dato : 20-06-02 13:52

Tak for kommentarerne indtil videre.. jeg leder stadig med lys og lygte
efter de billigste priser :)

Lige en afspiller til.. tror I at den er noget værd? Efter hvad jeg kan se
skulle den have god lyd og være formidabel til prisen..

http://www.mp3hardware.dk/product.asp?product=1149&page=1

Mvh Peter

Fra : Kiwi

Dato : 20-06-02 15:10

"news" <no@reply.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lige en afspiller til.. tror I at den er noget værd? Efter hvad jeg kan se
> skulle den have god lyd og være formidabel til prisen..

Hvis den kan opfylde specifikationerne, så ser den faktisk ret nice ud. ikke
særlig stor og så fatter den ID3 tags. Måske ikke den kønneste jeg har set,
men ok! :)

- kiwi

Fra : David Holm

Dato : 21-06-02 22:14

> Hvis du har andre forslag end de ovennævnte, er jeg åben for forslag
Se evt. på en Nex II (www.frontierlabs.com), jeg har en jeg er godt tilfreds
med. En god ting er hvis afspilleren understøtter WMA, da man efter min
mening kan komprimere disse mere (ca ½ størrelse af mp3) og derfor kan have
mere musik på mindre plads

mvh

David