Computer er helt pjattet med at køre !!!
Fra : Lind

Dato : 19-06-02 23:21

Hej NG

Jeg har lige opdateret BIOS'en på et Epox 4SDA+ kort til P4. Da det ikke
kørte helt optimalt.
Men nu når jeg skal lukke computeren ned, genstarter den bare og booter op
igen. Så eneste måde at slukke på er at holde Power knappen inde i 5-6
sekunder.
Er der nogen af jer der har samme erfaringer med denne Bios 040802. Eller
forslag til hvad der kan være galt.
Har prøvet at enable ACPI og Plug & Play som jeg har fået at vide kunne være
problemet. Har dog ikke kunne finde noget om APM i Bios'en.

På forhånd tak !!!

Lind

Fra : Per Schulze

Dato : 19-06-02 23:35

"Lind" <marlinmo@fjerndetteworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sekunder.
> Er der nogen af jer der har samme erfaringer med denne Bios 040802. Eller

Hej Lind
Jeg vil mene du kan finde svar på dine spørgsmål på min hjemmeside. Der
findes en bios optimerings guide, der bl.a. beskriver hvilke forskellige
nedluknings muligheder der er i bios og hvordan de ændres.
Hvis du benytter Windows XP kan det også være en idé at kigge på min artikel
omkring nedluknings problemer i xp.
Med venlig hilsen
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : -= bgn =-

Dato : 22-06-02 12:47

Til Per
Det er en god idé at hjælpe folk med egne hjemmesider, men fjern dog den idé
med at man skal tilmelde sig. Alene dette kan jage folk væk. Jeg har selv en
hjemmeside med hjælp til andre, men jeg kunne ikke i min vildeste fantasi
drømme om at folk skulle melde sig ind i noget, bare for at få hjælp.

Bo