Billig Ferie
Fra : Badazz

Dato : 19-06-02 21:52

Hejsa, vi er to venner, som gerne vil holde en meget billig ferie sammen, på
en lærlinge løn får man jo ikke meget,, men er der nogle der har nogle gode
forslag,, vi har da bil, og kan nemt komme et sted hen, og en sovepose har
vi da også,,

Nogle forslag til en billig ferie???
Alle forslag er gode forslag!!

Mvh Brian

Fra : DrPepper

Dato : 20-06-02 09:58

"Badazz" <brian@zyberzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

gode
> forslag,, vi har da bil, og kan nemt komme et sted hen, og en sovepose har

Det kommer joan på HVOR billigt det skal være, men kan man lide sydens sol
og varme, kan det faktisk lade sig gøre, at tage til det varme (billige)
Bulgarien for 300 ? tur/retur (her tænkes på benzin og lidt mad under vejs)
Derudover, kan man spise og drikke på restaurant for ca. en flad dansk 20´er
pr. næse, og sådan er det hele vejen igennem... det er dog en noget lang tur
at køre.... vi gjorde det selv i slutningen af April i år ... det var
kanon....

/D

Fra : DrPepper

Dato : 20-06-02 10:18

"DrPepper" <db@indutek.com> skrev i en meddelelse

> [...]
tur
> at køre.... vi gjorde det selv i slutningen af April i år ... det var

Der skulle have stået 300 Euro .. ikke et spørgsmålstegn

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-06-02 20:40

Der findes en lang række af overnatningssteder, som koster noget med 20 kr
for en nat. Så har I et telt og låner campingbogen på biblioteket, så skulle
i være godt hjulpne.

Mvh Maria

Fra : Anneli

Dato : 21-06-02 21:56

> Der findes en lang række af overnatningssteder, som koster noget med 20 kr
> for en nat.

Det må være naturpladserne du tænker på? De er kun for vandrere, kano- og
cykelfolk.

Stor hilsen Anneli :0)

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 27-06-02 21:11

Benyt jer af Sverige´s "allemandsret" (tror jeg nok det hedder) Der må man
overnatte på rastepladser. Så spare i jo mange overnatninger der skal
betales..

MVH

Conny