Mere BLOB
Fra : Carsten Pinderup

Dato : 19-06-02 21:24

Hej NG

Se nu har jeg fundet ud af at man ikke kan have html i kaldet af blob-filer
og derfor pakker det ind i fx. et img tag. Spørgsmålet er nu - hvad gør man
hvis man ønsker at tjekke en brugers adgang vha. session.

Jeg sender en keyword=xx til en fil indeholdende flg:

<%
IF Session("logID") THEN
response.redirect "pdf_vis.asp?keyword=" & request("keyword")
ELSE response.redirect "protect.asp"
%>

Filen PDF_vis indeholder så flg:

<%
' Build ADO connection string
Connect = "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" &
Server.MapPath("..\ewebeditpro.mdb")
Set db = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
db.Open Connect
SQL = "SELECT * FROM WYSIWYG_tbl where edit_id =" & Request("keyword")
Set rs = db.Execute( SQL )
If rs.EOF Then Response.End
Response.ContentType = "application/pdf"
Response.BinaryWrite rs("pdf")
%>

Hvilket virker fint hvis der kaldes direkte fra et link, men ikke når der
redirect'es Hvorfor ?

Med venlig hilsen

Carsten Pinderup