Blanke vinduer i XP
Fra : Benny og Linda

Dato : 19-06-02 16:51

Hej.
Vores PC er pludselig begyndt at lave blanke vinduer.( Win XP - Internet
Explorer)
( F.eks. hvis man via Jyllands Posten vil ind på Jobzonen, så kommer der
blot et tomt vindue frem)
Hva` dælen er mon det for noget, og hvad kan jeg gøre for afhjælpe problemet
??

Benny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-06-02 18:16

Wed, 19 Jun 2002 17:51:18 +0200, skrev "Benny og Linda"
<henlock@mail.tele.dk>:

>Vores PC er pludselig begyndt at lave blanke vinduer.( Win XP - Internet
>Explorer)

Sikkert en firewall, der blokerer for siderne.
Kig på indstillingerne i din firewall.

Fra : Benny og Linda

Dato : 19-06-02 19:37

> Sikkert en firewall, der blokerer for siderne.
> Kig på indstillingerne i din firewall.
> --
Hvordan kan jeg se på instillingerne ( Norton ) om den blokere ??

Benny

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-06-02 20:30

Wed, 19 Jun 2002 20:36:30 +0200, skrev "Benny og Linda"
<henlock@mail.tele.dk>:

>Hvordan kan jeg se på instillingerne ( Norton ) om den blokere ?

Jeg kan desværre ikke hjælpe med det, men det har tidl. været
nævnt at bl.a. ZoneAlarm og Norton FW kunne være årsag til
problemet.

Så, hvis du ikke selv kan finde det, så håb på at en anden kommer
forbi og kommer med hjælp.

Fra : Madsen

Dato : 20-06-02 01:48

Benny og Linda skrev:

> Hvordan kan jeg se på instillingerne ( Norton ) om den blokere ??

Hvis det er Norton Personal Firewall du mener så prøv at åbne den
og gå ind i Options > Advanced Options > Web og klik på 'Add site'.
Prøv så at tilføje Jyllandspostens adresse og i alle felterne vælger
du 'Permit' Når det er gjort klikker du på OK hele vejen ud og går
ind på siden du har problemer med igen. Hvis det ikke har hjulpet er
det ikke Norton der er årsagen.

Madsen.

Fra : Per Schulze

Dato : 20-06-02 00:19

"Benny og Linda" <henlock@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blot et tomt vindue frem)
> Hva` dælen er mon det for noget, og hvad kan jeg gøre for afhjælpe

Hej i to
Klik på Start - Kør - skriv: regsvr32 urlmon.dll - klik OK
Problemet skulle så være løst.

Med venlig hilsen
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : Per Schulze

Dato : 20-06-02 00:26

Hvis der stadig er problemer så prøv også med:

regsvr32 actxprxy.dll
og
regsvr32 shdocvw.dll

Med venlig hilsen
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : Benny og Linda

Dato : 20-06-02 06:32

Hej Per.

Det var bare et godt råd - tusind tak for hjælpen

Benny & Linda