Hp PSC 500 Windows XP
Fra : Henrik Hougaard

Dato : 19-06-02 16:14

Hej.

Jeg har problemer med min hp psc 500 i forbindelse med at jeg har skiftet
styresystem til XP, nu vil den ikke scanne, men kun printe og kopiere..
Den kan godt finde printeren, men kan ikke installere softwaren/ driveren
til scanneren. Er der nogle der kender til dette problem?????????

Fra : FeZ

Dato : 19-06-02 18:08

"Henrik Hougaard" <hougaard@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den kan godt finde printeren, men kan ikke installere softwaren/ driveren
> til scanneren. Er der nogle der kender til dette problem?????????

Kender ikke problemet men måske der er hjælp at hente her:
http://makeashorterlink.com/?C41B15711

--
FeZ

Fra : Jimme

Dato : 19-06-02 19:55

jeg har også win XP og HP psc 500. windows installerede selv drivere, så det
hele virker.
prøv at geninstaller.