Kørestolstilgængelig netcafe i storkøbenha~
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-02 15:12

Mon en af jer kender til en kørestolstilgængelig netcafe i
City, eller syd for Kbh (Brøndby og nærmeste omegn)?

Det skal være et sted hvor jeg kan tømme hukommelseskort
(Sony MS) og brænde indholdet over på cd-rom.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Sara Lee Olsen

Dato : 19-06-02 16:28

"Lotte M" <info(snaela)otte-m.dk> wrote:

> [...]
for Kbh (Brøndby og nærmeste omegn)? Det skal være et sted hvor jeg kan

Jeg kender desværre ikke så meget til København og omegns netcafeer selvom
jeg bor herinde i byen. Fandt dog dette link på nettet (oversigt over
københavnske netcafeer) som måske kan være en hjælp, hvis der nu heller ikke
er andre der kender til et specifikt handicapegnet sted.

http://www2.geogr.ku.dk/website/netcafe/custom/forside.html

Sara Olsen