Web-Cam får conputeren til at fryse
Fra : Morten Morales

Dato : 19-06-02 11:55

Hej Derude!
jeg har lige fået et Logitec Quick Cam "round", Jeg har instaleret den
nyeste software og driver "full 6.0.1 release dk" og samtidigt opdateret
biosen på mit ASUS A7V Bundkort "ver. A7V1011". Jeg kører DirectX 8,1,
og Windows XP, min computer spec. : thunderbird 900mhz, 256 mb pc 133,
Gforce 3 128mb...
Mit Problem er:
Når mit web-cam har kørt et stykke tid, fryser billedet og jeg kan ikke
lukke programmet "Netmeeting- messenger- logitech software"... herefter
kan jeg kun slukke computeren på kontakten, for at få den op igen...
Det er også ligesom at den fryser hurtigere når jeg er på internettet
med web-camét... "kan det ha noget at gøre med at jeg kun har ISDN?"

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig, der er ikke meget hjælp at
finde på ligitech´s hjemmeside...

Morten

Fra : Danni Plougmann

Dato : 19-06-02 15:09

der findes desværre ingen løsning på det problem
prøv at læse tråden i den her ng
subject Webcam under xp
10-5-2002 21:10
det handler om nøjagtigt samme problem
http://forums.viaarena.com/messageview.cfm?start=61&catid=13&threadid=2039
et forum hvor der er mange andre med samme problem.

/danni plougmann

Fra : Christian Catu

Dato : 19-06-02 15:52

"Danni Plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> http://forums.viaarena.com/messageview.cfm?start=61&catid=13&threadid=2039
> et forum hvor der er mange andre med samme problem.

Jeg synes det er lidt underligt. Jeg havde overhovedet ikke problemet indtil
sidste måned hvor jeg geninstallerede XP. Indtil da havde jeg kørt XP siden
omring Jul med web cam fuld funktionelt. Nu har jeg så samme problem som
alle andre

Fra : Danni Plougmann

Dato : 19-06-02 16:41

kan det være du har brugt en betaversion af windows xp inden du
geninstalleret har læst på forummet at det fint virker med betaversionen

Fra : Tonny Nielsen

Dato : 19-06-02 21:55

Køb et pci > usbkort, det løser problemet, pris ca. 225kr.

Fra : Morten Morales

Dato : 20-06-02 07:37

Jeg Har fundet ud af hvorfor min computer fryser på mit Web-Cam!

den strømforsyning jeg har installeret
kun er på 230w... Windows XP, og specielt
store processorer- skærmkort.osv. kræver
meget effekt... jeg skiftede min strømforsyning
til en på 300w... og nu kører det helt fint igen...