infrarød port som fjernbetjæning
Fra : DUdsen

Dato : 19-06-02 11:28

Hvordan gøres subjekt.
Hvillke dokumentation skal jeg læse hvor finder eg evt
programmer/liberies der kan hjelpe mig noget af vejen, Kort sagt
er det gørligt.
Det jeg vil er at betjæne mit fjernsyn via min bærbare en asus
L 8700 der pt kører med noget der engang var mandrake 8.1.

--
Daniel Udsen <dudsen@gjk.dk>
Køer er gudommlige www.koen.dk

Fra : Peter Makholm

Dato : 19-06-02 11:29

<http://lirc.sf.net>?

--
Peter Makholm | I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
peter@makholm.net | me, to everyone, and may each of you fry in hell

Fra : DUdsen

Dato : 19-06-02 19:42

Peter Makholm wrote:

> <http://lirc.sf.net>?

Ja det er den oplagte men ville gerne se alle altilernativer.