Lydkort problemer i XP Pro
Fra : MD

Dato : 19-06-02 11:33

Hej NG.

Jeg kunne ikke finde nogen deciderede lydkort-grupper, så jeg håber dette er
det rette forum?

Jeg har XP Pro DK. Jeg har en computer (AMD 1600 XP, 256DDR, ECS K7VZA
bundkort) Og så har jeg et Sound Blaster Live! 1024 Bulk lydkort.

Jeg syntes egentlig det har fungeret glimrende med denne konfiguration det
sidste halve års tid, men nu er lydkortet begyndt at lave "ballade".

Den forvrænger lyden, det lyder som om, sangeren står langt langt tilbage i
et lokale og synger!!!

Jeg har hentet den nyeste driver til XP fra Creative hjemmeside og
installeret - hjalp ikke!
Jeg har pillet ved alle de indstillinger jeg kunne finde - hjalp ikke!
Jeg installerede igen - hjalp (stadig med den nyeste driver)!

Men nu en uges tid efter, er den gal igen!!!! Hvad er det der sker? Er det
XP der smider driveren væk, og bruger sin egen, eller er det muligvis det
der EAX, som går ind og ligger effekter på musikken?

Hvis der er en der kan hjælpe, vil jeg blive meget meget glad.

MVH MD