Kopiering af Flash-kort
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-02 10:31

Hejsa

Jeg har en bunke Flash-kort der skal kopieres. Hvordan kan jeg gøre det
nemmest??

--
Niels

Fra : Jeppe Ladefoged [ICQ~

Dato : 19-06-02 13:31

Er det Compact Flash?

--
Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@SLETlundbergvest.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-02 14:19

"Jeppe Ladefoged [ICQ: 48978334]" <j.ladefoged@SLETlundbergvest.dk> skrev i
en meddelelse news:3d1078c1$0$78749$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er det Compact Flash?

Yep.. det er det. 128 MB kort.

--
Niels

Fra : complex@pc.dk

Dato : 19-06-02 16:42

Det er næsten for nemt hvis man haver USB kamera

Så er dit CF card en "diskette" i stifinder hvortil du kan kopiere til
og fra !!!!!

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-02 20:54

<complex@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Det er næsten for nemt hvis man haver USB kamera
>
> Så er dit CF card en "diskette" i stifinder hvortil du kan kopiere til
> og fra !!!!!

Nu er det sådan at der er en Linux på kortet (det bruges til en ultralight
computer) og jeg kan ikke læse kortet i windows...

--
Niels