underligt..
Fra : Holm

Dato : 19-06-02 09:53

Hej alle...

Der er sket noget mærkeligt med min gamle hund.
Han er ellers helt ufattelig bange for tordenvejr, men igår da der nærmest
var "dommedags-vejr " her oppe nord på, med de største kæmpe brag og mega
lyn.....
lå han bare helt afslappet og sov under et lille bord !!!!

Jeg var mildest talt forbløffet, for sådan plejer han slet ikke at være .
Han plejer at sidde oppe på mig og ryste og puste, så man tror han får et
hjerte tilfælde !

Det er som om han er blevet meget afbalanceret efter han fik lov til at være
"mand" og bedække min tæve ??
Kan det virkelig betyde noget ??
Jeg undrer mig meget over det , men jeg er da glad for at se ham så "
stærk".
Det skal lige nævnes at tæven er super stærk på alle måder , psykisk og
fysisk, og der kan sprænge en bombe ved siden af hende uden hun ville tage
notits af det , andert end måske bare flytte sig ...
Måske er det hende der har indflydelse på flere måder ??

Jeg holdt grundigt øje med ham for jeg troede et øjeblik at han var sløj,
eller simpelthen så bange at han var helt stivnet...men han havde det bare
fint !!
Har nogen oplevet en positiv ændring af lyd-angst vil jeg meget gerne høre
historierne her i gruppen.

Mange hilsener
Holm

Fra : Max Larsen

Dato : 20-06-02 13:49

Du skriver at han har parret, det kan give flere hankøns hormoner
"testestorol", dette vil formindske hans lydangst. Modsat vil en
kastreation formindske hans hankøns hormoner og give forøget lydangst.

Kærligst

Max

Fra : Holm

Dato : 20-06-02 14:36

Max Larsen <max@larsen.ms> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97600879.0206200448.7eeb4af3@posting.google.com...
> [...]
> "testestorol", dette vil formindske hans lydangst. Modsat vil en
> kastreation formindske hans hankøns hormoner og give forøget lydangst.

Hej Max

Tak for dit svar.
Er det noget der er bevist, at hormoner hænger sammen med lydangst ?
Er der flere der ved noget om dette emne ??

Kærligst Holm